reklama

Tatoo blues

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: www.photocase.com)

Chlap od vedľajšieho stola
s hrmotom vstáva
a jediným pohybom zo seba
strháva tričko.

„Ja som bol v base!,"
kričí na svojho kumpána
a búcha sa pri tom do ramien,
na ktorých má všelijaké
farebné tetovania.

„Aha!", ukazuje
a začne toho kumpána škrtiť
a ako sa mu pri tom
napínajú svaly,
jeho srdiečka, hady & draky
začínajú tancovať.

„Len pokojne,
skutočné nebezpečenstvo
prichádza bez výstrahy,"
upokojujem kamoša,
s ktorým som sa sem prišiel doraziť,
sledujúc pri tom so záujmom
všetky tie červené, zelené & modré
pohyblivé obrázky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja ženská neznášala kerky.
Vždy mi vravievala:
„Dáš sa potetovať
a odídem od teba!"
a ja som si toto elegantné riešenie
nechával v talóne
na horšie časy.

Lenže,
spravila to skôr,
celkom nečakane.
Nezmohol som sa ani
na jedinú poondiatu
kotvu...

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu