reklama

Paralelné životy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: www.flickr.com)

Večer, keď idú na mňa driemoty,
vidím svoje paralelné životy,
dobre sa mi sníva hlavne po víne,
plávam zvoľna prsia v alfa hladine.

Prechádzam sa v cudzích bytoch,
celkom pozdáva sa mi to
a ozaj zábavné mi príde
byť tu a zároveň byť inde.

Život mám, no iba jeden,
stihol by som ďalších sedem,
ak nie sedem, aspoň tri,
byť lakomý sa nepatrí.

Občas, keď pozerám sa za ploty,
vidím svoje paralelné životy,
na chvíľu zadívam sa a potom
znenazdajky ocitám sa za plotom.

Okolo mňa poletujú motýle,
žena pečie rybu na grile,
záhradka, psík, mačička a deti,
aké milé paralelné svety.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden život, to je málo,
aj dva stihnúť by sa dalo,
ak nie dva, tak aspoň tri,
byť lenivý sa nepatrí.

Veď život je len taká divná hra
a človek toľko času premrhá
a človek toľko času premrhá...

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu