reklama

Detstvo s Burdou

Kedysi dávno bežala v časopise Burda taká reklama na topánky: tri dievčatká vo veku asi 10 - 12 rokov. Stáli vedľa seba, úplne nahé, na sebe len tie veľké dospelácke topánky. Fičal som na tej reklame, lebo baby boli v mojom veku a hormóny mi bili do hlavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Detstvo s Burdou bolo fajn, aj katalógy na plavky boli super, domaľovával som tým modelkám ceruzkou všetky tie dôležité veci, ktoré cez plavky nevidno.

„Všimol som si, že ťa už zaujímajú dievčatá," hovoril mi potuteľne otec. „To je dobre," dodal, spokojný, že syn bude hetero.

Mozaiku mojich pubertálnych povyrazení dopĺňali obrázky dievčat na pláži z akýchsi juhoslovanských časopisov, ktoré mala moja teta. Vždy, keď som k nim prišiel na návštevu, jedno dievča z časáku som si vytrhol, taká silná už vtedy vedela byť moja láska. Po čase sa na mňa začali divne pozerať a nenechávali ma bez dozoru. Pche.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No hej, dnes už je všetko inak. Práve sa mi dostal do rúk výtlačok novej Burdy. Po troch dievčatách, samozrejme, ani stopy, kto už by si po afére Dutroux dovolil takú reklamu? Lenže ani reklama na Fa, proste v celom tom magazíne ani len náznak nahoty, nič, len jedno negližé, recept na hovädzie na kapuste a kopa strihov.

Celkom sa tá Burda pokazila.

Takže dneska 12roční šraci musia chodiť na internet, lebo v maminom hobby časopise nenájdu už pre seba nič zaujímavé. Aj ich celkom ľutujem, ako sú tak odkázaní na tie nebárs inteligentne vyzerajúce rachetle, špúliace nabotoxované pery ako kapor, keď sa 24. decembra začne stmievať a predstierajú, že to, čo robia, im robí morovo dobre, pričom každý dobre vie, že ich to fest bolí, keď im, prepytujem, Afrikánec pulíruje rektum.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ta povedz mi, čo už je len toto za detstvo, bratu?

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu