reklama

Byt

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dom, v ktorom som mal byt,
byt, v ktorom som mal žiť
obýva už niekto iný,
motá sa mi po kuchyni
a rovnako pravidelne
chodieva aj do kúpeľne
kúpava sa v mojej vani,
on a jeho krásna pani...

Nábytok je vymenený,
inou farbou žiaria steny,
v kuchyni je nová linka,
všade čisto, žiadna špinka,
všetko je tam trochu inak,
v detskej spí ich malý synak,
on sa na ňu nežne tvári,
taký pekný, šťastný párik...

Dom, v ktorom som mal byt,
byt, v ktorom som mal žiť
obýva už niekto iný,
koho ale za to viniť?
Keď sa ďalej ísť už nedá,
láska skončí, byt sa predá,
rodinka doň príde nová,
tí to za vás skúsia znova...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pieseň z pripravovaného albumu skupiny Ostrov.

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu