reklama

Lex špinka

Keď sa spojí dobro so zlom, čomu potom veriť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Teraz to už môžem priznať - dve volebné obdobia za sebou som volil KDH. Áno, ja ultraateista, pôžitkár & ancikrist som dával svoj volebný hlas kresťanskej strane, pretože...

...pretože pre mňa boli zárukou morálnych zásad a pozitívnych hodnôt.

Postupom času som presedlal k menej zásadovejšej strane (ehm), predovšetkým po Čarnogurského bonmotoch o liečení homosexuálov, zatýkaní prostitútok, ale najmä jeho odmietavému postoju k vtedy pripravovanému zákonu o tzv. osvienčimskej lži. Už vtedy mi mohlo byť jasné, ktorá tu bije. Už vtedy mi mohlo byť jasné, že strana, ktorá je schopná nevnímať Mečiarove neobjasnené zločiny, argumentujúc jeho zásluhami o vznik samostatného Slovenska, bude aj v budúcnosti používať zamastený periskop pri posudzovaní slovenskej histórie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po pysku som pred pár týždňami dostal aj od svojho (jediného) obľúbeného časopisu - .týždňa. V čísle 36 okrem iného píše: „Je pravda, že niektoré jeho (Hlinkove) výroky by sa z pohľadu dnešnej doby dali klasifikovať ako antisemitské." A spolu s historičkou Bartlovou sucho konštatuje: „Bola to dobová vec, Hlinka v tomto rozhodne nijako nevyčnieval." Zvyšok témy čísla tvorí viac, či menej vypuklá Hlinkova adorácia.

Vlastne by som sa nemal čudovať, že dnes našli spoločnú reč kresťantvo a neogabaný nacionalizmus. Našli ju už za Slovenského štátu. V skutočnosti v tom iba pokračujú. Jediné, čo nechápem, je, prečo KDH prischla nálepka hodnotovo pozitívnej strany a SNS opačná. Je rozdiel len v rétorike? Je Palko od Slotu lepší len preto, že používa uhladenejšie spôsoby?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To takzvané dobro a takzvané zlo sa spojili v jednom pohári a vznikol z toho nepiteľný nápoj. Ako víno pomiešané s kolou - pokazené jedno aj druhé. Hlúpe na tom je, že to víno od tej koly už teraz nedokážem oddeliť.

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu