reklama

Ako oblak vo vetre

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: www.photocase.com)

Je jedna cesta odtiaľto tam
A na jej konci čosi neznáme
Ja vôbec neviem, kam to utekám
A ako sa tam vlastne dostanem

Každý mi núka tú správnu ideu
Príručný manuál: Ako nájsť blahobyt
Ja ale nechcem hrať v tom ich videu
A preto radšej túžim len tak byť

Som iba oblak, čo sa vznáša vo vetre
A každú chvíľu mení smer a tvar
Dnes možno o mne ani neviete
No zajtra vám znenazdajky skropím tvár

Je jedna cesta odtiaľto tam
A možno je to večný kolobeh
A z rámu sa stane obraz - z obrazu rám
A všetko pretrvá, len v inej podobe

Som iba oblak, čo sa ženie oblohou
Len si tak bezstarostne prelietam
Nepohne so mnou ani sto bohov
Len vánok, čo pofukuje sem a tam

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu