• Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

recenzia

Namiesto atentátu hypnotický džez

Števo Šanta

Namiesto atentátu hypnotický džez

Keď mi zavolali z kultúrneho strediska a povedali: Máme pre teba lístky na zajtrajší koncert. Predalo sa ich málo a nechceme, aby tam bolo prázdno, tak pozývame muzikantov. Príď si po ne, schuti som sa zasmial. Predstava, že niekto chce nahnať všetkých popradských muzikantov do jednej miestnosti ma rozveselila. Dobrý spôsob ako spáchať masový atentát a vyriešiť tak navždy otázku tunajšej pôvodnej tvorby. Ale na koncert Poliaka Grzegorza Karnasa napokon prišli aj bežní platiaci diváci a tak dovnútra nik nepustil jedovatý plyn.

• 1. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 802x
  • 16
Neverte už Tarantinovi

Števo Šanta

Neverte už Tarantinovi

Zadok Very Farmiga vošiel do kuchyne a zamiešal omáčku. Potom si na tangáče natiahol levisky. Len pred malou chvíľou chcel mať Paul Walker so zadkom Very Farmiga sex. Lenže zadku Very Farmiga sa táto myšlienka dvakrát nepozdávala.

• 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
José González - Veneer

Števo Šanta

José González - Veneer

Už keď som prvýkrát uvidel tú reklamu na televízor nemenovanej značky, viete, tú, v ktorej skáču tisíce malých farebných loptičiek, vedel som, že budem musieť vypátrať autora hudby, ktorá v tom spote znela. Cítil som, že počujem čosi nezvyčajné a neobjavené, priťahovalo ma to ako magnet. Lenže darmo som sa pýtal kamarátov - hudobníkov, nik netušil o koho ide. Čas plynul a ja som na tú vec takmer zabudol. A potom sa jedného dňa vrátil z Anglicka jeden z mojich dobrých priateľov a položil mi na kuchynský stôl, len tak, akoby mimochodom, CD Josého Gonzáleza - Veneer. A ja som v tej chvíli pochopil, že svet je pospájaný tenkými neviditeľnými nitkami.

• 23. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Gemma Hayes - The Roads Don´t Love You

Števo Šanta

Gemma Hayes - The Roads Don´t Love You

Jedna z vecí, ktoré v rámci hudby pre mňa ostávajú už dlhší čas nepochopené, je otázka, ako je možné, že som doteraz pri ladení slovenských rádií nikdy nenarazil na pesničky Gemmy Hayes. Fakt, že naši hudobní redaktori a dramaturgovia ignorujú existenciu tejto írskej pesničkárky je pre mňa jednoducho záhadou. Má totiž všetky predpoklady na to, aby si ju všimli: je z Dublinu, jedného z centier svetovej pop music, je pekná, je blonďavá, má strašne sexi hlas a robí neskutočne príjemný popík.

• 20. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Katie Melua - Piece By Piece

Števo Šanta

Katie Melua - Piece By Piece

Priznám sa, že k speváčke s exotickým menom Katie Melua mám trochu rozporuplný vzťah. Hneď ako som ju prvýkrát zbadal na obálke bookletu, mi bolo jasné, že ma čakajú nasladnuté piesne o láske. Ten patetický pohľad do diaľky a výraz typu už od mala som chcela byť speváčkou jednoducho neveštil žiadnu hudobnú pochúťku. Keď som si napokon vypočul aj jej produkciu, potvrdilo sa mi, že intuícia ma neklame. Skutočne šlo o nasladnuté piesne o láske. Lenže s brčkavou Katie to nie je až také jednoduché.

• 18. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x