reklama

Noblesa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mám rád tvoju noblesu
a tvoje ruky,
čo zakaždým ma kamsi unesú.
Mám rád aj tvoje poklesky,
či to, keď zo žartu
spolu bavíme sa po česky.

Mám rád tvoje sarkazmy
aj náhle smútky,
ktorými ma stále nakazíš.
Mám rád, keď ti oči svietia,
keď vo mne prebúdzaš
ochranárske pudy,
bezbranná jak dieťa.

A mám rád tvoje grimasy
a plachý úsmev,
ktorým vždy všetko uhasíš.
​Mám rád aj tvoje komplexy
z perfektnej postavy,
keď si zúfalá,
čo obliecť si.

RF: Mám rád tie večery
s pohárom vína
pri filme od Sorrentina,
prebdené noci
a kalné rána,
keď musíš do práce
celá nahnevaná.

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu