reklama

Neborák

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ľúbim ťa
a ponáram sa na dno
na miesta, kde je tma
a vzduchoprázdno.
Ľúbim ťa
a roztápam sa celý,
krvácam z diery,
ktorá sa nezacelí.
Ľúbim ťa,
ale tak,
že je zo mňa
neborák.

Ľúbim ťa
a je zo mňa len kúsok
žuvačky vypľutej
na obrúsok.
Ľúbim ťa
a pomaličky hasnem,
bo všetko bolí,
čo je krásne.
Ľúbim ťa,
ale tak,
že je zo mňa neborák.

Ľúbim ťa,
je to to, čo si chcela?
Keď priestor, čo mi ostal
je len cela?
Ľúbim ťa
a neodvratne spejem
k pocitu, že mi
proste zle je.
Ľúbim ťa,
ale tak,
že je zo mňa neborák.

RF:
Tvoj smiech,
tvoj smiech mi zvoní ako hrana,
moja milovaná...
A do hlbín ma láka,
a do hlbín ma láka
spevom funebráka.

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  1x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu